piątek, 14 września 2012

Początki..

Bloga założyłam po to by kontrolować moje postępy w nauce języków obcych - głównie niemieckiego, ale także innych, jeśli zajdzie taka potrzeba. Spróbuję rozpisywać sobie tutaj plany naukowe, jakie powinnam zrealizować na dany tydzień i sukcesywnie opisać co mi się udało. Do końca roku 2014 chciałabym mieć zdane CAE z angielskiego i B2 z niemieckiego. Także czas na intensywną naukę. Oczywiście nie będzie tylko o językach, będzie jeszcze o wielu ważnych sprawach, których nie mam gdzie opisywać, a czasem potrzebuję się po prostu wypisać. Ale zacznijmy od dziś. Dzięki mojemu obrazkowemu słownikowi z PONSA codziennie mogę wbić sobie do głowy 10 słówek. Myślę, że to stosowna liczba. Do tego codziennie 20 słówek z Profesora Klausa co daje mi dobry wynik 30 słów dziennie. Mam nadzieję, że wytrwam tym razem! Muszę.

1 komentarz:

  1. Powodzenia - dużo wytrwałości w nauce i blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń